2016. május 14., szombat

Díj #1

Köszönjük szépen az 1000 megtekintést és a 8 feliratkozót!
Nagyon hálásak vagyunk nektek, amiért ennyire érdeklődtök a blog iránt.
Köszönjük szépen a 102 Wattpad megtekintést és azt a 36 szavazatot is!


Mindemellett nagyon köszönjük életünk első díját. Nagy megtiszteltetés volt, hogy érdemesnek találtad a történetet egy díjra. Köszönjük a díjat Fanni M.-nek, aki a Fade away blog írója.
Íme a feltételek:

1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést! 
7. Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad a díjat, hiszen mindenkinek jólesik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építőjellegű legyen! (Ha már megtetted, ezt a pontot hagyd figyelmen kívül:)

12 dolog Fanni blogjáról:
1. A történet főhőse Olivia, aki (eddigiek alapján) próbál megszabadulni egy hajóról.
2. Az tetszik benne nagyon, hogy nem a szokványos módon indul.
3. Az, hogy egy hajón kezdődik pedig még inkább megfogott.
4. A főszereplő jelleme is nagyon tetszik.
5. Nagyon jól tud az írónő drámaian írni, így bele lehet élni magad a történetbe.
6. Eddig a megnyitás ismertetői és az első fejezet van közzétéve.
7. Nagyon titokzatosnak ígérkezik, amit szeretek.
8. Összeszedett az írásmód, ami tehetséges íróra utal.
9. Felpezsdíti a fantáziát, mert nem köt mindent egyből az orrunkra.
10. A történet témája is megragadott.
11. Az, hogy a férfi rányomul a lányra rámutat egy valós problémára.
12. A vége pedig jó ütősre sikeredett :)

12 dolog a saját blogunkról:

1. A történetet 6 szemszögből írjuk és mindegyik E/1-ben van.
2. Ashley-t, Jared-et és Brittany-t Csenge írja.
3. Lilith-et, Adam-et és Jason-t Vanilia írja.
4. Eddig 13 fejezet van megírva, de csak 8 van kint a blogon.
5. A 10., 11. és a 12. fejezetben felfedjük a szereplők kilétét.
6. Ezek visszaemlékezések lesznek.
7. Holnap (hétfőn) érkezik a következő rész.
8. A részek hetente érkeznek, hétfőnként.
9. A design-t és a fejlécet Annabelle Lya Pech készítette.
10. Ez az első blogunk közösen és én (Vanilia) nagyon remélem, hogy majd még a későbbiekben is írunk valamit közösen.
11. A történetben senki sincs biztonságban. Bárki bármikor meghalhat.
12. Lesz, majd benne szerelmi szál.

12 válasz:

1. Mikor kezdtél el írni? 
Csenge: Én már egy ideje írogatok, de eddig még egy történetemet sem publikáltam. Na jó, ez nem igaz, mert közzétettem csak töröltem őket mindig. Önbizalom hiányos vagyok kissé és mivel nem volt visszajelzés, nem folytattam őket. Senki ne essen pánikba, most nem így lesz! :P
Vanilia: Nagyon-nagyon régen... Életem fő műve a Nap és a Hold című mű, amit 5 éves koromban írtam.. Egy probléma volt: az, hogy igazándiból nem tudtam írni... A 9 fejezet összesen volt 2 A4-es oldal. Természetesen magyarról magyarra való fordítással (anélkül nem lett volna érthető) :)

2. Milyen történeteket szoktál olvasni? 
Csenge: Általában fantasy történeteket, könyveket olvasok, de romantikus regények, blogok is szóba jöhetnek.
Vanilia: Igazándiból én mindenevő vagyok (romantikus, sci-fi, ifjúsági...), de a kedvenceim a horror, a fantasy és a disztópia. Blogokat és wattpados sztorikat is szívesen olvasgatok.

3. Van kedvenc íród/írónőd? 
Csenge: Hát... Több is van. De akiket a legjobban szeretek: Cassandra Clare, Jamie McGurie, Lauren Kate.
Vanilia: Ha mindenképpen ki kell emelni néhányat, akkor J. K. Rowling, Rick Riordan, Sarah J. Maas és Ernest Cline.

4. Mi motivál téged az írásban? 
Csenge: Az, hogy látom, milyen sokan érdeklődtök a blog iránt. És persze Vanilia barátnőm is. :)
Vanilia: Az írás iránti szeretetem és az, hogy látom nem csak a falnak írok, hanem van egy kis csoport, akik érdeklődnek az iránt, amit csinálok. Természetesen, ki se hagyhatnám, a barátnőm Csenge, hisz nélküle ez a blog sem született volna meg.

5. Miért ezt a címet választottad a blogodnak? Van valami jelentősége ennek a való életben? 
Csenge: Igazából azért ezt a címet választottuk, hogy A mi életünk, mert ugye ketten vagyunk és eleinte kicsit más témában szerettük volna megírni a történetet, de úgy látom ez jó döntés volt.
Vanilia: Az elején több valóságot szerettünk volna a sztoriba írni (szereplők, történet), de végül emellett döntöttünk. Nagyon örülök, hogy ezt írtuk meg :)
A cím még inkább az előző történethez kapcsolódott volna jól, de ehhez is tökéletesen megfelel, így meghagytuk.

6. Mi a célod az írással/blogolással? 
Csenge: Az, hogy másoknak és magamnak egyaránt örömet okozzak.
Vanilia: Szeretném magamból kiírni az érzéseimet, hogy kicsit megkönnyebbüljek és ne kelljen magamnak tartogatnom. A másik célom az, hogy örömet szerezzek az olvasóimnak.

7. Milyen szuper erőt választanál egy napra? 
Csenge: Vagy a láthatatlanságot vagy mások gondolataiba látást. a láthatatlanságot azért, hogy meg tudjam figyelni, hogy például ki mit csinál vagy meg tudjam, hogy ki beszél ki a hátam mögött és egy kicsit ki is tolnék azokkal, akik bunkók velem. :D Mások fejébe látni pedig, azért lenne szupi, mert így megtudnám ki mit gondol rólam és, hogy hogyan viszonyulnak különböző a barátaimhoz és az általam érdekelt témákhoz.
Vanilia: A jövőbe/múltba látást vagy a gondolatolvasást. Azért szeretném látni a jövőt/múltat, hogy tudjam minden fog történni az életem után és, hogy még az életem előtt mik történtek a világban. A gondolatolvasást, pedig azért szeretném, mert így ki tudnám védeni a kétszínű, sunyi embereket. Meg az is érdekelne, hogy mi jár mások fejébe.

8. Kedvenc filmed/sorozatod? 
Csenge: Kedvenc filmem nem nagyon van. Van pár, amit szeretek, de kimondottan kedvencem nincsen. Sorozatból sok volt pl.: Vampire Diaries (Vámpírnaplók), Shadowhunters, The Originals. Ezekből is megnézek néha egy-egy részt, de nem követem. Ma már csak kettő van, amit rendszeresen nézek: Pretty Little Liars (Hazug csajok társasága), Awkward (Kínos).
Vanilia: Akkor kezdeném is a felsorolást... A kedvenc filmeim a Harry Potter. A sorozatból, már nem lesz ilyen kevés: Supernatural (Odaát), Teen Wolf, Sherlock, Shannara, Scream Queens, The Magicians, az American Horror Story és a Lucifer.

9. Szereted a fantasy műfajú könyveket/blogokat? Ha igen, említenél párat?
Csenge: Igen, a második pontban már említettem, hogy imádom őket. A City of bones (Csontváros) az egyik kedvencem Cassandra Clare-től, a másik kedvenc pedig a Fallen (Kitaszítva) Lauren Kate-től.
Vanilia: Igen, a kedvenceim: a Harry Potter sorozat, a Trónok harca és a Rubinvörös.

10. Mi szeretnél lenni leginkább? Mi vonz benne? (Pl.: állatorvos, informatikus stb.) 
Csenge: Elég sokáig énekes szerettem volna lenni (tudom, tudom hülyeség), de most már (sajnos) fogalmam sincs milyen irányban szeretnék továbbtanulni, szakmát választani.
Vanilia: Hát még én sem tudom teljesen pontosan, de vagy az informatikával szeretnék foglalkozni vagy az írással, akár hivatásos íróként, újságíróként, akárhogy.

11. Mi az, amitől egy író igazivá válik? Milyen dolgokat kell betartania? És szerinted egy író mikor veszti el a hitelességét? 
Csenge: Szerintem egy író attól válik igazivá, ha van olyan munkája, amiért mondhatja szégyenérzet nélkül, hogy ő tényleg egy író, valamint, hogy az olvasóknak és saját magának is örömet tud okozni. Ha ezeket a dolgokat nem tudja betartani, amikor már sem neki sem az olvasóknak nincs olvasás/írás közben örömérzete, csak arra törekszik, hogy minél előbb fejezze be a könyvet, akkor már nem hiteles az írás. Ez ugyanígy vonatkozik azokra az írókra, akik csak a pénz miatt írnak. De ez csak az én véleményem. :)
Vanilia: Én úgy gondolom, hogy egy író, onnantól nevezheti magát írónak, hogy olyan gondolatokat váltott ki emberekből, amik megváltoztatták az életét. Például ott van J. K. Rowling. Gondolom nem vagyok azzal egyedül, hogy miután elolvastam a könyveit, megváltozott az életem. Ha nem olvastam volna el a Harry Potter-t, akkor most ezt a blogot sem írnám feltehetőleg. Én úgy gondolom ettől válik valaki igazi íróvá.

12. Mi alapján választottad meg a szereplőidet? Van olyan karakter, ami hasonlít Rád? 
Csenge: Én írom a történetben Ashley-t, Jared-et és Brittany-t. Sajnos arról, hogy mi alapján választottam meg őket nem mondhatok sokat, viszont, aki legjobban hasonlít rám az egyértelműen Ashley. Neki is vannak hangulat ingadozásai, mint nekem csak neki ici-picit erősebben jön elő a dolog. :D
Vanilia: Én a maradék hármat írom (Lilith, Adam, Jason). A szereplőket igazándiból nem mintázom senkiről, de merítek a környezetemben élő emberekből. Másképpen nem is lehetne :) Én leginkább Lilith-re hasonlítok. Nem szoktam csak úgy jókedvből öldösni, de sok mindenben hasonlónak gondolom magunkat :)

12 kérdésünk:

1. Miért kezdtél el írni/mi adott ihletet?
2. Mi(k) a kedvenc könyve(id)?
3. Mi az érdeklődési köröd? (pl.: sorozatok, játékok, könyvek, filmek...)
4. Mit szeretnél kezdeni az életeddel? (Vagy mit kezdtél vele?)
5. Milyen fajta zenéket szeretsz?
6. Mik az álmaid a jövőre nézve?
7. Szoktál cikkeket olvasni az írással kapcsolatban?
8. Olvasol rendszeresen valamilyen irodalmi magazint?
9. Ha igen, melyik(ek)et?
10. Voltál már írói válságban?
11. Ha igen, akkor hogy lábaltál ki belőle?
12. Szoktál zenét hallgatni írás közben? Ha igen, miket?

Kihívottaink:

1. Purgatory
2. Sirius Black Fanfiction
3. Vörös vagyok, de mintha szőke lennék

Még egyszer nagyon szépen köszönjük! :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése