2016. május 16., hétfő

9. fejezet

Jason

Az éjszaka közepén hirtelen riadtam fel. Nem tudom, hogy a stressz miatt vagy csak egy "felső erő hatására". Mint egy robot, úgy öltöztem fel, majd támolyogtam le az udvarra. Ott leültem a fűbe és az eget bámultam. Hiányzott a családom. Nem igazán akartam itt lenni Lilith-tel meg Ashley-vel. Fontosabb lenne a népemmel törődnöm, mint valami hülye "feladatban" asszisztálni. 
 Miközben a csillagokat bámultam egyre több régi emlék jutott az eszembe. Minél jobban próbáltam kiverni őket a fejemből, annál több tódult be. Jók és rosszak egyaránt. A legtöbbje tele volt vérrel, halottakkal, gyilkolással és mindenféle embertelen dologgal. A legtöbben Lilith segédkezett. Nem is segédkezett. Ő találta ki ezeket, Ashley pedig asszisztált hozzá.
 Óriási mészárlásokat tartott és ennek néha én is részese voltam. Nem, mintha akartam volna, de ez volt a kötelességem és még most is az. Ezért vagyok itt. Már rég elmentem volna, ha tudom, hogy nem okozom csalódást a népemnek. Meg persze, ha megpróbálnék elmenni Lilith meg is ölne. Szép lassan... Nem igazán tetszene.

Brittany

 - Miért áll ott kint az udvaron? - kérdeztem Adamtől.
 - Nem tudom... figyelj, amit mondtál... Ez igaz? Tényleg szerelmes vagy? - kérdezte. Elpirultam.
 - Hát nem igazán tudom, hogy most ez mi, de Jared-del nem igazán akartam megbeszélni...
 - Értem, értem. Igazad van.
 - Kérlek ne mondd el neki! Sőt! Senkinek se mondd el! - kiabáltam rá, mert nagyon ideges voltam.
 - Oké,oké... Nyugodj meg! Nem lesz semmi baj!
 - Jó. De ne bánjam meg, hogy megbíztam benned! - kiment a szobából.
Még jó sokáig gondolkoztam, mert nem tudtam elaludni. Tudtam, hogy Jason nem úgy érez irántam, ahogy én iránta. Nekem sem szabadna, de talán megbocsátást nyerek, ha valami jót cselekszek, ami gyakori. Én mindig is vallásos voltam és mindig tiszteletem Istent. Nem akartam ellene cselekedni azzal, hogy beleszeretek egy rosszba. Ezt nem engedhettem meg magamnak, mégis... Megtörtént. Tényleg, tényleg nem így terveztem a dolgokat. Nem akartam. Ez... túl sok. Direkt akart kiszúrni velem a sorsom? Erre már sosem tudom meg a választ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése